Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, October 17, 2009

Hubby yg menyakitkan ati!!!!


Ishhhhhhhhhhhhhhhhh...
Bengang betul la ngn hubby saya lately nih...
Asyik gaduh je skrg ngn dia...
Kdg2 benda remeh je pun...
^
^
Tapi we all kalo gaduh x lama la...
X sampai brapa jam da ok balik da...
Tapi cukup membengangkan la...
Saya pun kuat angin lately nih...
Mmg x le nak tahan2 dah...
Tah antu mana yg masuk dlm badan!!!
^
^
"Sdgkan lidah lagi tergigit,inikan pulak suami isteri"
Mmg betul sgt la peribahasa tu...
Pandaikan org dulu2 buat peribahasa tu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...