Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, October 27, 2009

Cik JAH...hahaha...

Jah Jah sekalian...
For this week saya x le nak update sakan...
Bcoznya this week saya ngasuh my lovely Tisha tu....
Ini pun berupdate pasal si kenit tu tido...
Tidak...
Jgn arap la mak nak update blog mak nih ;p
^
^
Tapi ari Jumaat nih mak da start kija kat TM as a Customer Service Representative

Hope kija kali nih suma okae la ekk...
Offer letter pun da sign smlm... ;}
^
^
Entry kali nih nan ado gambo...
Bcoznya mak nak buat u all suma winduuuuuuuuu kat mak...
Haha...
Perasan kan????

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...