Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, October 14, 2009

Cita arini...

Gmbr2 nih taken masa lunch tadi...
Amik gmbr ngn si Farah yg comel lote itew...
Farah nih antara adik2 saya kat Train n Place programme maa...
Sayang kat they all suma...
^
^
Ok...sambung cita...
Haa...gmbr taken...
B4 nak kena handle registration utk Annual General Meeting between management ngn owner/proxy...
^
^
We all sgt shocked dgn this AGM...
Seramnya...........
Tapi x le nak share kat sini coz quite private for d condo
^
^
Apapun...
New experience for both of us lahhhhhhhhhh... ;)
X kan we all lupa sampai bila2...
^
^
Mesti ada yg tertanya2 kan???
Tapi mmg saya x le nak share ngn u all suma...
Im sorry kwn2....
So layan je la all the picca yg syiok seniri nih ye....hehe
^
^
Tapi sentiasa diigtkan...
Abaikan ketembaman dan kebulatan wajahku itew yeeeeeeee kwn2....









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...