Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, October 29, 2009

Besh apa jadi HOUSEWIFE...

Ini adalah anak2 buah yg disayangi ;p
Yg ke-4 tgh ondway...huhu
Gmbr nih masa ondway nak gi beraya ke rumah sedara-mara
^
^
Ok la...
Balik pd cerita asal...
Saja je pun sekadar nak mengupdate...haha
^
^
Esok maka akan bermula la career saya di Telekom Malaysia
Dan esok juga la maka saya akan menjejakkan kaki ke kerjaya lama spt di Astro dulu...
Hopefully sumanya ok la hendaknya...Aminnnnnnn
Mak da letih da nak lompat sana,lompat sini...
Mcm x da arah idup je jahhhhhhhhhhhh...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...