Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, October 29, 2009

Cita Pasal My Hubby


Spt dlm n3 yg lalu...
Saya ada cita yg Hubby saya ada interview polis kan???
^
^
So sini saya nak kasi update sikit la :p
^
^
20/10/09 ritu kan Hubby gi interview polis tu...
Satu hari jgk la Hubby spend time kat situ...
So far Alhamdulillah la...
10 cap jari pun da amik...
Pastu last week n this week Hubby kena buat medical check-up
N now kena tunggu result 16/11 nanti...
Harap2 sumanya ok la...
^
^
Risau jgk...
Ye la...
Even cap jari da amik
Medical check-up da buat
Tapi belum menentukan dpt/x...
Dugaan betul kan???
^
^
So skrg nih berserah je la pada Allah Yang Maha Kuasa...
Harap2 tercapai la impian Hubby nak jadi polis...
Aminnnnnnnn...

3 comments:

  1. alamak..takutnye en polis...akak slalu bawak motor tak de lesen..tp kat kg la..hehehehe

    ReplyDelete
  2. hubby minat jadik polis ye?? Takpe ler...dia minat takpe..jgn kerna terpaksa..pasal keje cenggini nampak mcm tak bahaya tp bahaya jugak..maklum ler..POLIS!!!

    ReplyDelete
  3. haha...kak elly...kak elly ;p

    kak alona...sbnrnya hubby mmg minat drpd zaman sekolah tapi selama nih azie yg jadi penghalang...huhu ;) harap2 tercapai la impian hubby...aminnnn

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...