Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, October 7, 2009

Esok start kilija


Esok sudah start kilija kat Bangsar maaaaaa...
Hopefully sumanya okae lohhhhhh...
Kalo okae that means saya akan stay kilija dekat situ...
N.....if x okae...
Maknanya on 291009...
Saya akan mulakan keja kat 1company yg saya x bole nak war2kan kt sini...why so secret???
^
^
Tapi harap2nya okae la...
Coz saya malas suda mau keja design-mendesign atau customer service...
Kenapa ekk???
Maybe for a better career prospect...
^
^
N of coz...
To gain a new experience for my career growth...
^
^
Ok la...dekat pukul11 malam...
Saya mau tido yg secukupnya...
1st day mau kilija of coz byk benda baru yg nak kena pick-up kan???
So esok ari saya update lagik ekk...
^
^
Nak share pengalaman baru...
Nak publish office environment baru kat u all suma...
Mesti u all sukeeeeeeee...coz saya pun sukeeeeeee...
Okae...
Good night suma... ;p
Sweet dreams...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...