Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, October 10, 2009

Mari syiok seniri ;}


X tau nak buat N3 apa utk arini...
Saya kasi upload gmbr2 spt di bawah...
Kalo rasa muntah mau tgk...
Sila ignore this N3 ekk :p
^
^
Sorry la ekk coz office quite messy...
Layan saja la ye...
^
^
Maybe jgk all this picca akan jadi kenangan buat saya n Farah...
Selama we all kat Condo Management nih...


^
^
Ok...kita layan pulak gmbr2 si kecik Farah ni...
Budak Farah nih ada twin tau...
Haa....Farah nih la join 1 kursus ngn saya...
Under Train n Place programme tu ;)
^
^
Anyway...kitaorg da sepakat nak resign next week...hahaha...
No choice la ;(
Mmg sedey sbnrnya nak tglkan keja nih tapi....
????????
Harus jgkkkkkkkkkkk nampaknya...
^
^
Melainkan kalo dorang up gaji kitaorg...
Baru la bole stay situ...
Sorry coz gmbr a bit blur...
Coz ada antaranya snap via HP maaaa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...