Home

Loading...

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, January 1, 2014

Buang Tabiat!!!

image

Comei tak aku pakai speck milik Nia???hihi...Actually x da apa pun nak merapu kt blog arini. Just nak wish korang, Happy New Year...Semoga perjalanan hidup kita semua dipermudahkan sekiranya umur kita semua masih panjang utk meneruskan hidup di taun ini. Aamiin...
Aku arini x ke mana2 pun..Hubby aku kul3ptg japgi...akan naik tugas. Keja polis bukan mcm keja lain...Keja mengikut roster...Kalo kebetulan off di hari public day..untung lah tapi kalo x..nasib ko la labu. Kalo keja lain tu syok la mkn OT drouble triple tapi tidak bagi anggota PDRM...Begitulah bekerja sbg anggota polis...Sbb tu sejak hubby aku join PDRM, bukan aku tau-menau sgt bab2 public holiday nih..hehe..Anak pulak tak da..lagi la aku x amik tau sgt bab2 cuti PH nih..kihkihkih...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...