Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, January 3, 2014

Maira Oh Maira


Start semalam aku ngasuh Baby Maira anak nurse Klinik Ibu Dan Anak yang baru umur 3bulan nih..Tapi aku ngasuh utk sebulan ni je sbb bulan 2 kan aku nak pindah so x dpt la nak trus jaga Maira. Ngasuh baby yg umur 3bulan ni a bit adventure tambah2 bila baby x biasa minum susu via botol susu. Smlm kalo kena time nak menyusu tu, mmg bertabahlah wahai hati gitu la kekdahnya..hihi..Hari ni nampak mcm ok sikit so far...Hopefully okla sampai Mummy nya balik keja kul 5ptg japgi ;) 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...