Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, May 18, 2011

OrphanCARE


Kwn2 tau kan pasal OrphanCARE???
^
^
Ala...yg program Anak Angkat tue...
Masih x tau lagik????
IshIsh...
Ala...yg satu bdn bukan kerajaan yg buat satu tempat khas utk org yg x mau bayi...
Supaya elak dr dorang buang kat tmpt yg x sepatutnya tue...
^
^
Kalo masih x tau jugakkkkkk....
Tandanya pendek umur...hehe ;)
^
^
Jadi saya pun dah apply secara on9 tadi...
Walaupun saya tau peluang saya agak tipis...
Tapi saya tetap try jugak...hehe..
^
^
Dan saya ada jugak berikan Comment di FB OrphanCARE Malaysia...
Kalo nak tgk apa comment saya,sila terjah ke sana ye ;p
^
^
Gmbr di atas adalah anak buah saya si Sara...
Bukan anak dr OrphanCARE ye...hehe


4 comments:

  1. semogo sampai hajat awak nak ambil anak angkat. yg penting doa dan bertawakal. semoga awak akan menjadi ibu yang sentiasa cute. amin.

    ReplyDelete
  2. ermm.. bnyk x prosedurnye? or ade criteria2 t'tentu ke? cth: tangga gaji kene ribu-riban ke.. begitu..

    ReplyDelete
  3. ina,
    just cuba nasib je...ada rezeki adalah sbb requirement saya cam susah je nak dpt...saya kan surirumah je...apapun thanx ye ina ;) amin....

    kak alona,
    pas raya baru balik raya kak...raya mmg hubby x dpt cuti..kalo balik time puasa x best cox x dpt mkn puas2 makanan yg diidamkan...hehe...


    leez,
    awak apply je on9...apa2 nanti dorang akan ctc awak..setau saya requirement utk dpt kena gaji laki bini dlm 3ribu...saya ni cam susah je la nak dpt...saya kan surirumah je...latest news yg saya dpt tau..ada 600 pasangan apply tapi yh shortlist 100 je...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...