Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, May 18, 2011

Ehhh....Saya bukan maki la...

Kwn2..sorry ekk kalo ada yg salah faham...
Sila jgn salah faham...
^
^
N for sure ada yg tetiba mcm bengang je ngn saya kan???
^
^
Actually saya nak share ngn kwn2 nih...
^
^
Kalo kita di Semenanjung...
Kita akan sebut BONTOT kan????kan????...
Tapi di Sabah nih...
Dorang akan sebut PANTAT...hehe
^
^
Saya mula2 kat sini pun agak terkejut jgk...
Ye la...kita kat sana kalo sebut PANTAT tu mmg agak kasar bunyinya...
Dan boleh la dikatakan agak x senonoh gitu...
^
^
Jadi kwn2...Jgn marah2&fkr bukan2 pulak tentang saya...
"X kan la saya selama nih yg sopan-santun gitu akan jadi biadap camtu skali...hehe...perasan kan???"...haha...
^
^
Im Sorry ;)

3 comments:

  1. t'kejut gak td.. ingatkan ada yg hack blog u. ;P

    ReplyDelete
  2. cik ain agk tkjut gitu
    ingt ada yg cuba sabotaj blog akk
    rupanye ada story nye..hihi

    kdg2 msuk negeri org
    bhasa suma kene tukar jugak kan ;)

    ReplyDelete
  3. x la leez...saja je nak kasi suspen..hehe...jgn mrh ;)

    syahnia...
    haha..dik...ada gak kwn yg sms tanya tapi akak diam je psl nak kasi suspen..haha...
    nak kata kena tukar bahasa tu tidak la jgk dik cuma kita dapat la tau budaya&bahasa org skt2..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...