Home

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, January 21, 2010

Still sedey

Saya tau mesti ada yg tertanya2 kan napa saya n hubby harus berpisah utk 7bln???
^
^
Actually Hubby da dpt tawaran Kontabel Polis makanya
16/02/2010 nanti Hubby akan lapor diri kat Pulapol Kota Kinabalu,Sabah
Kalo dulu2...STPM le la apply Inspektor...
Tapi tu la...
"Saya yg jadi penghalang selama nih..."
Tapi x kisah la...
Pelan-pelan kayuh ok hubby ;)
Lagipun saya kenal sgt Hubby saya...
X kan berundur ke belakang...
Itu la prinsip idupnya...
Org besa idup susah...
Kecik2 da panjat bukit cari duit...
^
^
Ok la...berbalik kpd perasaan saya yg bergelora nih ye ;p
^
Makin hari ati ni makin dupdapdup
X pernah berjauhan la katakan...
Hanya mereka2 yg pernah alami saja akan bisa mengerti...
^
^
Kalo tuptaptuptap peknan...
Jawabnya peknan la sengsorang
Tapi kalo ada rezeki mmg x kan pernah tolak...
At least ada la baby dlm perut buat peneman ;)
^
^
Jadinya sblm Hubby nak ke sana makanya kena la we all kerja keras membanting keringat
(wahwah...cam kerja kat sawah padi pulak ye....)
Kalo x da jgk,
Makanya kena la tunggu after 7months....
Uwaaaaaaaaaaaaaaa...ujung taun da genap 3taun kawin...sobsob...
^
^
Adoi...Makin hari makin hampir detik itu...
Kalo la bole ikut
Da tentu2 saya nak ikut tau...
Arghhhhhhhhhhhhhhhhh...
Cpt la berlalu detik itu...

2 comments:

  1. jauhnya hubby azie kena gi...
    7 bln sgt lama tau utk orang yg merindu..
    tabah laa ye azie. Semuanya utk masa dpn...semoga sukses

    ReplyDelete
  2. na yg jmpe hubby skali skale dan baru kawen pon,bile die anta nek flite cam nk merambu air mate...sedangkan ujung mggu jmpe plak....xpe zie,demi mase dpn...I'Allah jap je 7 blan tu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...