Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, January 6, 2010

Lagik pasal baby ;)

Lagik cita pasal baby ;p
Tapi saya still lum ada baby...huhu

Ok la...
Sambung cerita ekk...
^
^
Kakak sulung saya telah selamat melahirkan
Her 3rd baby boy pada 27/12/09
Sama tarikh lahir ngn adik lelaki saya yg bawah saya tu ;}
Makanya...
Terbentuk la kumpulan KRU...
Haha...
^
Ok la tu kan...
Daripada x da langsung cam saya...
Tapi kali nih lahir x cukup bulan
Berat masa lahir adalah 1.67kg
Jadinya skrg stil dok dlm inkubator kat Hospital Tawakal...
Hope suma ok hendaknya...
Aminnnnnnnnn...
***Ohhhhhh...gmbr di atas bukan la gmbr anak buah baru saya ekk
^
^
Dan lagi 1 berita gumbira nak share ngn suma...
^
^
^
^
Kakak saya yg Mama kpd si Tisya tu...
Peknan tapi baru lagik la dlm 6week gitu...
Semoga semuanya berjalan lancar...
Aminnnnnnnnnnn...
Saya sgt happy walaupun bukan saya yg peknan ;)
^
^
Kpd ibu2 yg telah selamat melahirkan baby x kira la scra normal/operate...
Tahniah saya ucapkan ;}
^
Kpd ibu2 yg sdg peknan...
Jaga diri baik2...
Jgn gopoh2 tau ;>
^
Kpd mereka2 yg belum jadi ibu
Semoga terus tabah ye kwn2
^
^
Ohhhhhhhhhhhhhhhhh
Ada 1 lagik...
Tuan umah sewa saya...
Muda lagik umurnya
23taun...
3taun da kawin x da rezeki
Tapi alhamdulillah...
Da 2bln peknan...
Itupun dia baru je tau...
Syukur Alhamdulillah sekali lagik...
Semoga Mummy n baby to be sihat walafiat hendaknya...
Aminnnnnnnnnnnnnnn lagikkkkkkkkkkkkk ;P

1 comment:

  1. sama2 berdoa semuga rezeki berpihak pada azie tahun ini...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...