Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, January 6, 2010

I'm Back

Saya suda kembali ;p
Tapi bukan utk menjadi blogger tegar kembali
Bcoznya skrg amat la sibuk
Walaupun tdk bekerja..huhu
Lagipulak skrg da start meniaga burger...
Walaupun x sehebat mana pun income drpd stall burger itu
Alhamdulillah la jgk...
*Blogger2...
Sudi2 la dtg ke stall saya ekk ;p
Kat dpn 7-eleven Taman Sri Petaling
^
^
Ni pun baru je balik drpd interview
Usha keja mana yg patut
Ini adalah krna...
"Rezeki ku suda tiada di TM"
^
^
Sedey???
Of coz maaaaaaaaaa
Tapi nak buat camne...
X da rezeki ;(
^
^
Tapi x guna nak bersedih
Pasal da x da rezeki
Nak buat lagu mana kan???
Redha je la...
^
^
Apapun hidup mesti diteruskan...
^
^
Kepada semua...
Thanx krn sudi comment kat blog saya tau ;p
Walaupun saya da lama x update...
*** So so sorry bcoz x sempat nak reply comment2 tu
^
^
Ok la...jumpa lain kali ekk ;}

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...