Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, September 4, 2009

Tisya dingorat

Ini gmbr weekend lepas masa kakak n adik saya tido di umah saya... :) (gmbr dorang x da kat sini)
Actually gmbr Tisya nih masa we all nak kuar berbuka posa di MC'D...
X jauh pun...just gi kat Petronas Sri Petaling nun....
^
^
Tisya dingorat seh oleh pakwe kocik nih.... :p
Pakwe tu baru setahun lebih...(x le la Tisya pasal Tisya lagi tua...)
Ini kes pasal si Bibik pakwe nih bwk berjalan...
Umah saya kan depan lif sajorkkkkkkkkk...
Mmg budak2 kocik suka sgt la menjenguk ke umah saya nih...(adakah krn diriku terlalu cute???)
X caya tanya Loveaqsha...
Waaaaaa...promote sesaja nama Loveaqsha kat sininnnnnn...
^
^

Terigt satu peristiwa masa dlm lif...
Ada la budak lelaki...kecik je budak tu tapi lebih tua la drpd si Tisya nih...
Budak laki tu dok la pandang2 si Tisya itew...
Nak tau apa Tisya ckp pd budak itew??????????
^
^
"Yang pandang2 tu kenapa?"
X sangka budak sekecil tu boleh keluarkan kata2 sebegitu kan???
Mmg lawak betullllllll...
Terkedu saya,kakak n adik waktu tu.....
Sampai skrg kalo terigt mesti nak tergelak dibuatnya :P
Tapi kan....
^
^
Kalo org dewasa yg pandang...
X da pulak dia ckp camtu...
^
^
Agaknya malu kot...
Sbb bdk2 seangkatan la katakan....
hehehe.....
^
^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...