Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, September 4, 2009

Nak cita sikit nih...pst..pst...

Saya nak share satu cita nih...pst...pst...pst...
^
^
Mcm suspen je bunyinya kan?????

Kakak sepupu saya nih kawin x silap last year...(gmbr tu masa tunang)
Dlm bulan 11 kalo x silap saya la ekk.......
Skrg nih tgh preggy dlm 3 ke 4 bulan camtu...
Preggy kembar pulak tu......
Jelesnya.........
^
^
Bukan jeles yg -ve ye kengkwn....
Jgn salah faham pulak...
Jeles sbb kita lum ada rezeki nak ada baby lorrrr...
Tapi nak buat camne kan???
Lum rezeki saya n Hubby... :(
^
^
Tapi 1 rahmat la...
Kakak sepupu saya nih belah Abah saya...
Abah kpd kakak sepupu saya merupakan abg kpd Abah saya...
Wahhhhhhhh...panjangnya explanation...hehe...
Kalo belah Abah kitaorg x da pulak kembar...
Belah Mak nya pun x da kembar....
Belah Hubby kakak sepupu saya pun x da gak...
Itulah namanya rezeki Allah nak kasi kan... :)...
Ya Tuhan ku...................
Saya teringin sgt nak dpt baby kembarrrrrrrr...
Huhu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...