Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, March 7, 2009

Padan Muka Saya



Padan muka saya...Ni la gara2 nak berjimat sgt...Bukan apa....syg rasanya nak gi gunting rambut kat kedai kalo setakat nak gunting rambut depan je...tapi rasa nyesal la pulak...da la tu hubby saya kata x cantik...sedeynya...x pe la...esok2 panjang la balik...tp kan....sy sebenarnya teringin sgt nak potong rambut takat bawah bahu skt tp hubby saya x suka rambut saya pendek....siap buat permintaan x mo saya potong rambut...kdg2 saya tgk da mcm watak Macario dlm cita Latin pulak...tp x pe la...utk hubby tersyg...turutkan je la...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...