Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, March 19, 2009

Mmg x patut...


Korang rasa patut x harga nasi lemak nih berharga RM3.50?Harga yang mmg x berpatutan kan?Hanya berlaukkan telur goreng dan seketul bergedil...Nasi da la sikit...ikan bilis goreng pun x da...kata makcik tu sbb dorang dah buat sambal bilis tp 1ikan bilis pun x jumpa...apa la meniaga mcmnih!!!...Pada asalnya nak beli nasi lemak kat pakcik yg berniaga tepi jln tu tp pakcik tu x meniaga pulak arini...kalo kat pakcik tu berlaukkan ayam baru RM3...mcmtu jgk kalo buh lauk sambal kerang+paru goreng...x silap...x sampai RM3...so x da pilihan belila kt kedai berhampiran kedai aku yg baru beberapa bulan je bukak...mmg sedia maklum arga kt situ agak mahal kebiasaannya dan maybe sbb tu la restoran tu x ramai org kot...lagipulak kedai tu mmg kurang org dtg mkn...drpd pemerhatian aku la...memandangkan arini not feeling well...nak memasak...so redha je la lagipun sekali-sekala kan???...Maybe sbb nak tampung sewa kedai yg mahal kot...tp kalo mahal x brapa nak perfect...susah jgk tu...drpd aspek bussiness nih...kuantiti ngn kualiti kena seiring...baru la harga x dipertikaikan...Siapa setuju sila angkat kaki :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...