Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, March 29, 2009

Makan2 Lagik

To Kak @_da...jgn teringin lagi ye... :)
Arini kami makan ber3 saja,ajak Bro In Law tapi dia ada hal.Tadi hubby ajak gi jogging tapi sbb since mlm smlm saya sakit kepala...x dpt la saya pegi...telan panadol tapi still sama jek...mata pun cam kelabu...hubby pun pegi jogging bkn psl apa...sejak 2 menjak nih hubby pun asyik x sihat...tu yg hubby nak gi kuarkan peluh........K la...jemput mkn semua...

Ikan Cencaru Goreng Sumbat Cili- Cicah ngn Kicap Pedas


Ayam Masak Merah


Sayur Campur


Kisah Saya,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...