Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, September 16, 2011

Walai Tokou

Apa tu Walai Tokou???
^^^
^^^
Nak tau apa tu???
^
^
^
Actually Walai Tokou tu adalah Walai Tokou Homestay di mana kalo kwn2 x mo stay di hotel...kwn2 bole juga menginap di homestay...
Agak byk juga homestay di sini utk pilihan kwn2...
Haha..yeye je nak explain psl Walai Tokou padahal saya pun x tau apa maksud Walai Tokou tu...hehe...
^
^
Ehhh..napa saya promote Walai Tokou ni sdgkan saya stay di Strawberry Garden Hotel???
^
^
Actually nak masuk ke homestay ni...mereka juga ada sediakan restoran mereka sendiri di tepi jalan...
^
^
Restorannya agak selesa dan mendamaikan...Bila lepak di sini mmg rasa syok sgt psl udaranya menyegarkan, mmg sejuk lepak kat sini...fresh air org kata...mmg gigil2 juga la dibuatnya suasana kat Kundasang nih...Dorang juga ada sediakan wifi ;), cafe dorang buka 24jam... yg penting kalo bab2 kedai makan ni..semestinya masakannya la kan...????...haha...ya...saya suggest kalo pegi Kundasang..sila la makan di sini sbb pada saya restoran ni bersih...masakannya pun not bad juga..Mmg kalo lepak situ mmg rasa mcm x mo angkat punggung da la..haha...overkan????hihi... 






Ini of coz la my darling..bukan darling u ;)








Inilah Restoran Garden Cafe kepunyaan Walai Tokou Homestay letaknya betul2 di tepi jalan. Kalo anda berada di Pekan Kundasang sila jalan terus lagi dan anda akan jumpa di sebelah kanan anda iaitu sebelum Kinabalu Pine Resort ;) Terima kasih...
^^
^^^
^^^^ Agak sedap juga la Bihun Wantan Style dorang...kalo kat Semenanjung rasanya kita panggil Bihun Ladna... ;)
Sepanjang kami kat Kundasang, mmg cafe dorang la yg menjadi santapan kami ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...