Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, September 14, 2011

Kundasang..Rindu Sama Kamu





Malas mmg sungguh malas mo update tapi bila memikirkan esok lusa amat payah utk on9...maka ku gagahi juga...Wahhhhh...over mak kan???hehe...
^
^
^
Sorry sbb gmbr kat sebelah ni sedikit cekci tapi setelah mendpt kebenaran from Hubby...maka ku upload juga di FB n blog...hehe...gmbr2 nih masa kami kat Kinabalu Park. Lepas ja check in di Strawberry Garden Hotel..terus kami menuju ke Kinabalu Park ;)
^
^
X da apa sgt la kat sini...biasa la hutan belantara yg penuh dgn kabus gitu. Sini byk trek utk Jungle Trekking okae ;)...
^
^
Dengan suasana yg penuh kabus ni mmg rasa amat nyaman gitu...Mmg tenang kalo lepak2 sini...Suasana yg sungguh mendamaikan ;)...
^
^
Lepas ja jln2 di sini kami terus ke Pekan Kundasang utk melihat barang2 yg dijual.
^
^
Kami x beli pun dulu memandangkan byk ari lagi kami di Kundasang lagipun tujuan kami ke Kundasang lebih kepada hanya utk bercuti2 ;)
^
^
^
^
^
^
^
Honeymoon kot...hehe..
^
^
Ok la...nanti saya sambung cita saya kat Kundasang ye...tgh amik mood nih...huhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...