Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, September 24, 2011

Rindu Kamu

Hubby saya Kursus KPP di IPK, Kota Kinabalu arini dan besok makanya semalam da lapor diri di sana...
Huhu...
^
Serius saya rindu sangat pada hubby saya...
^
Haha...
^
Mcm la lama sgt kan padahal
**** ;p **** 

2,3ari ja pun berjauhannya...hihi ;p
^
^
X sabar nak tunggu Hubby balik besok..lalala...
^
^
Adoi....besok keja...huhu...
Malasnya..nasib la Ahad gajinya double...
Biasa la kalo keja ngn site company nih...
Anyway...next week maybe saya last keja di sana pasal projek mereka da hampir siap...
^
^
Ok la tu..dapat gak saya kumpul duit sikit dalam masa 2weeks saya keja nih...hihi ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...