Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, September 1, 2011

Cerita Raya Lagi...

Arini da raya ke3 tapi x beraya mana pun coz Hubby keja jam 11 tadi sampai jam 3ptg nanti. Smlm da puas da kami berkonvoi beraya ke rumah rakan2 setugas Hubby. Makanya now saya hanya bersantai2 saja di rumah seorang diri sambil nengok tv + on9 la apalagi kan?hehe...Begini la kejanya kalo incik suami bekerja...
^
^
^
^
Kalo ada anak tu lain la kan...le gak melayan karenah si anak...org kata ada kwn gaduh gitu...hihi... Smlm masa pi beraya tu x dan nak bergambar coz sgt penat + segan coz kwn2 Hubby ramai kan ramai jadi rasa malu mo bergambar gitu..haha...Skrg baru rasa nyesal pasal x da gmbr smlm utk diupload...huhu...
^
^

Nak cita pasal menu raya pertama ritu...Menu saya hanyalah
^
^
Ketupat Pulut Bersantan + Rendang Pedas Daging.  
Nasib x buat Nasi Tomato kalo x mesti x habis coz x ramai yg dtg beraya kat umah. Dlm freezer da siap buat jelatah utk dimakan bersama Nasi Tomato...last2 tersadai sampai arini dlm freezer tu..hehe...Igt nak msk Nasi Tomato arini tapi Hubby kata x yah...katanya makan ja ketupat yg ada...x lalu nak mkn nasi da katanya...Jadi igt besok nak masak Spagetthi la..ubah citarasa sikit...saya pun x lalu bah mo mkn nasi daaaa...lalalalaa...
^
^
Apapun saya rasa happy coz suma org suka Rendang Pedas saya sbb kalo kwn2 nak tau, org Sabah ni kurang mkn pedas tapi tau la org Semenanjung ni...kalo x pedas masakan tu x kick tapi jgn la over kick...kang x pasal kena buasir pulak...hukhuk...haha...apapun..sila lihat attachment di bwh...haha...Berlagak x igt kan???...hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...