Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, September 11, 2011

Ke Kundasang

Ohhh...seperti yg saya da bagitau dlm n3 yg terdahulu...lallalaa...
^
^
Hubby saya ada amik cuti 5hari kan???. Jadi we all plan mo pi Kundasang utk 2mlm mungkin...
^
^
Ari2 yg seterusnya akan difikirkan kemudian...
Yg penting 14hb mesti balik semula ke Sipitang la psl 15hb da nak start keja...huhu...
14hb juga ada jamuan raya di balai...
^
^
Ok...Cakap pasal mo pi Kundasang nih...
Pagi ni kami laki bini akan memulakan perjalanan kami ke Kundasang...
^
^
Ok la kwn2...nanti saya kasi update apa yg patut kat Kundasang nanti ya...
Insyaallah kalo berkesempatan la ye...
^
^
*** Aduhaiii...15hb ni pulak da start keja...
Rasa mcm malas pulak mo keja sbb da lama x keja kan...huhu...
"Mcm sonok pulak jadi housewife..wowwww weeeeee...."
^
^
K la...x mo la fikir psl keja nih lagi...
Yg penting mo enjoy2 dulu masa kat Kundasang nanti...
^
^
Mungkin juga kat Kundasang nanti adalah masa yg terbaik utk buat anak kan???huhu...
Kan sejuk tmptnya...
^
Lagipulak kan 1st raya Cik P da dtg jadi kan ari2 subur pasti la menjelma tiba kan..hihi...
^
Semoga berhasil la usaha kami nanti...
Aminnnn...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...