Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, September 2, 2011

Raya Day 2

Raya ke2 saya n Hubby konvoi beramai-ramai beraya di rumah rakan2 setugas Hubby. Cuit sana sikit, cuit sini sikit last2 perut full walaupun x mkn byk mana pun.
^
^
Gmbr kat sebelah ni adalah masa beraya di rumah Tuan Tarmizi a.k.a Inspektor maaa makanya ini budak adalah anak Tuan Inspektor ;p Mama n Papanya adalah org Kedah gitu...Mamanya keja as a Nurse kat Hospital Sipitang.Nama this gegirl adalah Alessya Sofea...Sgt cerdik budaknya n very2 mesra gitu ;) I likeeeeeeeeeeeeee.... 
^
^
K la...itu je la nak share psl raya...lgpun ini je la gmbr yg sempat saya snap time beraya tu...hehe...Mungkin sbb perut da full , tu yg x terfikir mo gedik2 bergambar...hikhik...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...