Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, September 16, 2011

Masih cerita Kundasang


Masih cerita ttg Kundasang...
Haishhh...x tau bila bole habis cita pasal Kundasang nih...
^
^
Ok bha...
Gmbr2 yg ada ni masa 1st day kami menginap di Strawberry Garden Hotel...bunyi mcm gah sgt tapi idak la mahal seperti yg disangka ;)
^^
^^
^^
Kami bermalam di situ hanya RM70 semalam tapi mmg selesa. Ada water hilter...ehh..pendek kata mmg selesa. Kalo pi Kundasang, saya recommend utk kwn2 stay di sana walaupun suasana nampak muram tapi drpd segi keselesaan mmg x boleh nak dinafikan. Actually saya bermlm di sini pun sbb kwn yg recommend kan...Kalo nak tau...hotel kat sini x pakai aircond atau kipas ya ;) faham2 ja la kenapa ya..hehe...
^
^
^
Kat hotel ni ada Strawberry n Rose Garden tapi kalo nak buat conclusion tu...saya rasa Cameron Highlands adalah the better place...ehh..best maaaa...Tapi memandangkan kami sbg pelanggan kat hotel ni jadi kami x perlu bayar apa2 utk melawat garden ni. Kalo bukan pelanggan, bayaran RM1 akan dikenakan. Jadi da free tu..apalagik...serbu ja la..haha.. 
^
Mcm la x boleh nak byr RM1 tu kan??? 
^
hehe...

^
Saya suggestkan kwn2 kalo nak pi Kundasang ni better dlm 3hari la paling sikit pun sbb tmpt2 yg menarik utk dilawati adalah jauh jaraknya...
^
Bukan mcm ko jalan sikit..ehhh...
Ko jumpa dah...hehe...x camtu ya kwn2 ;)... 
^
^
Ok..nanti saya continue dgn cerita kat Kundasang lagi..
X tau da apa mo karang dah ni...hehe...
^
^
Ok la...layan dulu ini wayang yaaaaa.... ;) 
*** Gmbr kat bwh ni suma kat hotel kami menginap ;p  


















 Ini kat dalam Strawberry Garden..Gadis dan bunga..
Gadis????haha...






Myself di Strawberry Garden yg letaknya belakang hotel ja pun...













 


Strawberry yg mashammmm tapi strawberry kan mmg mashammmmm ;)
Myself dgn strawberry...sila percaya kalo saya kata saya lagi manis drpd strawberry tu ya ;)..hehe...










Inilah tmpt kami menginap...
Strawberry Garden Hotel

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...