Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, April 2, 2009

X da apa nak cerita...

X tau nak update apa tapi x sah kalo x update :)...ni pulak baru je rcvd sms drpd peminat setia...tanya napa x update blog...Madam LoveyDobbey (jgn marah haa..perasan sekejap...)Kalo nampak duit tu bukan duit apapun...itu duit deposit org yg beli office equipment tu...Tadik dia dtg byr deposit...ptg kang kot dtg ambik....


Ni pulak...antara yg dibeli pagi tadik...ngalahkan anak2 buah je...anak2 buah pun x camni...kalo tanya si abg Danish...ni mak yg cita la...mak tanya abg Danish"abg nak apa?"...dia le jwb "x yah beli apa2 la MakTok"...last2 mak beli je apa2 kat dorang...siap mak tanya nak beli apa kat adik...dia jawab "x pe...share je ngn adik"...abg ngn adik mmg x heran junk2 food nih...kalo mama diaorg makan ice-cream cornetto dpn dorang pun dorang x heran...yg si Tisya pulak...bwk gi kedai...ngn lawaknya dia amik air kotak...peluk kuat2 pastu dia lari mencicit...mmg lawak tgk gelagatnya...jenuh saya kejar dia..."Apa la Tisya nih...bukannya Maknjang x mo belikan...adoyaiiiii....


Kisah Saya,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...