Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, April 16, 2009

Jejak Kasih

Setuju x kalo saya katakan kat sini...saat yg paling indah adalah masa kita belajar2 dulu x kira la masa sekolah menengah ke...kolej/u...sbb time tu kita x pyh nak fikir...mana nak cari duit...cuma peningkan kepala utk belajar je...
My Best Friend Emma...miss her so much tapi x tau mana si minah ni menghilangkan diri...Last dia call pun setahun lepas 1week after my wedding...mmg x patut!!!Masa tu mmg da lost ctc ngn dia...kalo dia call awal maybe dia dpt dtg majlis saya.Sedey tau...Rasanya dia pun da kawin kot sbb masa dia call tu dia kata dia nak nikah da...x tau apa alkisahnya sbb si minah ni dia nih spesies biskut chipsmore jgk..."Jaga hang Emma...kalau hang mai jumpa aku...aku cekik hang"...tapi mmg rindu sgt2 kat dia nih...sapa2 yg kenal dia nih...tlg sampaikan pesan kat dia...suh ctc saya ek...no phone saya mmg x pnh&x kan berubah...umah parents saya pun dia tau kat mana...i'm sure dia tau mcmana nak cari saya...Dia org Kedah...Alor Setar ke Sg.Petani...lupa la kat mana... :(

Ni pun antara My Best Friend...Org Sarawak...ramai yg kata we all kembar...sama ke???Pelik binti ajaib...tang mana ntah yg sama....???Masa wedding saya dulu...dia da dekat nak bersalin...appreciate la jgk coz dia sudi dtg walaupun masa tu dia tgh sarat.Bln Mei nih pulak...2nd baby...murah rezeki dia...Bila la pulak rezeki saya kan???

Also My Best Friend...jgn marah...hubby dia org Pakistan tau :) byk duit woo...ada baby gurl sorang...sampai skrg kitaorg still ctc...sometimes kitaorg lepak ber2...of coz ngn baby dia skali...makan2...sembang2..."Sis...bln 5 nanti kita kuar ekk"...Masa nih saya slim lagik...napa la susah sgt nak slim skrg ni ye???Selera sentiasa adooooo...pss....psss...ni nak cita nih...nampak x umah kat belakang tu...makcik tu Staff Nurse...anak makcik tu semua lelaki...yg bongsu belajar kat Jepun...ensem woo...Makcik tue baik sgt....ada sekali dia siap masak Spagetthi(betul ke ejaan nih???apa2 aje la kan???)jemput we all 1 umah makan lagik....

Best friend jgk nih...dulu dia dok Langkawi tapi pas kawin bln 11 taun lepas...dia da menetap kat Aloq Setaq.Actually kami x lama sgt kenal...start rapat pun masa da semester2 akhir...masa dok menyewa reramai...taun 2002/2003 camtu la...yg lelain tu da rapat since 2001 sbb kitaorg 1dorm...Whatever it is...Saya ngn si Ayu nih le ngam arr...sampai skrg kitaorg still contact each other...Sembang pasal nasib memasing lum ada anak la...memacam la cita...

Pose2 di atas nih...we all amik masa pas abis kelas...da semester akhir da time nih.Ni la umah sewa we all...Semi-D tau...duk ramai la jgk...dlm 10org camtu...sewa murah je...dalam RM400.Dekat je ngn kolej...brapa minit je pun jalan kaki.Umah nih masa kitaorg mula2 masuk...x berpenghuni tau...lepas kitaorg da abis belajar pun...bila balik kampung saya selalu lalu jenguk umah nih...kosong mcm asal sebelum kitaorg duduk...napa x berpenghuni ekk???tapi skrg x tau la ada penghuni ke x sbb da x pnh lalu da.Ada kisah antu kat umah ni nak cita kat semua...Tunggu next entry ekk :)...Serammmmmm....


6 comments:

  1. Amboi mengimbau kenangan lm yer..
    Wei ank mkck yg ensem tue dh kawin ke lum????(huh soaln maut)

    Btl ke ada antu kat umah tue???Nti lau kita g perak hg bwk aku g umah tue,kita wat cam seekers la..
    jeng!jeng!

    ReplyDelete
  2. ensem woo....dulu blum ar kawin sbb baya kita gak rasanya tapi x tau ar skrg camne...awat???amboi....
    tul ar ada antu...nanti aku cita next n3 ekk :) tungguuu...

    ReplyDelete
  3. Amboi...gambo aku xde pon..sedihnyer
    mcm kenal jerk kawasan umh tue
    hehehe...mmg best time kat NCT dlu...
    windunyerrrrrrrr........

    ReplyDelete
  4. gmbr hg ngn aku mana ada pn.syahida oi :)...hg bukan nak kwn ngn aku pun...

    ReplyDelete
  5. aku pn kompuis mna pi dak emma nih. ehehehhe

    ReplyDelete
  6. ntah la nik...dia nih mmg mcmni...esok2 dia timbul ar balik...kalo ko jumpa dia...jgn lupa tau samapikan pesan aku :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...