Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, April 23, 2009

Mcm Antu

Ni gmbr masa gi Rabbit Park bulan 3 ritu.Sila abaikan lemak2 kat blakang tu ekk :) Actually nak cita pasal rambut nih.Smlm masa nak tido ada ke hubby saya kata rambut saya panjang mcm antu...Patut ke???Siap gelak2 pulak tue.Biasa la kalo time tido...x elok kan ikat rambut lagipun bukan mengerbang mcm antu pun tapi bila saya kata saya nak potong rambut...hubby x kasi pulak...camne tue???Hubby slalu gak bising dia kata asal bangun tido je...mesti ada rambut dlm mulut dia...hahaha...padan muka...baru dgr cakap...dgr ckp ke???...tapi rambut nih mmg da rapuh dan reput agaknya...kalo sikat rambut mmg byk la yg gugur...cukup taun...botak la kepala nih...wakaka... :)


4 comments:

  1. setiap hari jumaat potong skit kat hujung rambut tu jd rambut akan jadi cantik n tak bercabang

    ReplyDelete
  2. hg nie dh mcm rupa pntianak siang yg tgh g zoo smbl bg binatang mkn..
    kuikuikuikuikui...Jgn mare(smbl gelak tertonggeng)

    ReplyDelete
  3. hahahahh!! rambut dlm mulut hubby u, klakar la u ni! heheheh!! xpe cam antu pon janji cun! =)

    ReplyDelete
  4. zh-ena,thanx kak for ur advice.insyaallah akan ku follow advice mu itu :)

    loveaqsha,amboi2x hang nih...kang aku botakkan kepala hg baru tau

    iedaluvsham,kelakarkan ieda...:)nak ikat time tido kan x elok utk rambut...sapa suh tido peluk2,rapat2 kan???wa...da 18SX da nih :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...