Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, April 24, 2009

Rindu....Rindu Serindu-rindunya....

Ini gambar masa konvo...lupa arr taun berapa tapi saya study drpd taun 2001-2003...We all konvo kat USM...kalo perasan baju yg saya pakai masa tue...Baju Kebarung tau...kebarung kan longgar???tapi kalo saya pakai la nih...da jadi Kebaya...hahaha...nampak sgt da membesarkan???tapi yg susah atinya...baju dulu2 yg x le nak ngam skrg...tang bukit tu je yg x lepas...camne tue???Mengapa tang tue je yg membesar???...x pe la...itu aset berharga tue...kan ke dulu2 dak kolej gelarkan Pamela Anderson...kuangkuangkuang....tapi la nih da jadi Pamela Anderson versi debab...


Ini pulak tmpt di mana saya blajar dulu...Dulu saya amik course Diploma in Multimedia Technoloy kat Kolej Teknologi Mulia@Noble College Of Technology.Rindu pulak terigt zaman dulu2...Actually kolej nih x la famous mana dan rasanya kolej nih pun da x wujud...sedeykan???Kolej nih seliaan USM,Penang.Sempat beberapa batch je pun...biasa la bila milik Bumiputra nih...agaknya x cukup modal nak teruskan la tue.Whatever pun...NCT akan sentiasa dalam ingatan :)
(Gambar nih curik drpd blog Mama Elly a.k.a Senior saya :) jgn marah ye Kak Elly...)
Ramai jgk sambung degree kat USM serta U yg lain...dan ada jgk...yg skrg ni kerja ngn USM.Pastu ada gak kengkwn yg berjaya jadi artis...mmg la x terkenal tapi at least ada gak la dorang bakat utk tmptkan diri kat persada seni tanahair...Kalo korang tgk Ahad lepas kat Astro,Alahai Anak Omak...watak utama...si Azhar AF6(dak kolej dulu panggil dia GayBoy...apa2 aje la dorang nih kan???)ngn si Rizal yg jadi Talib dlm cita tue(start famous dlm Jelatang)...dorang X student sini la jgk...satu batch ngn saya tau...personally mmg dorang tu ada rupa dan bakat apa...dorang x sombong punya la...skrg x tau laa.... :)

Tapi jgn ada yg pandang sinis ye...mentang2 la kolej nih x famous dan x wujud daa...x baik loo...ati mau bersih arr... :) x baik bangga diri dan pandang rendah pada org lain...wah...emo lak saya ni kan???
Yg saya highlight tue...kolej saya la...Alhamdulillah...diiktiraf MQA@LAN tapi napa dulu2 saya daftar SPA...sistem kata x iktiraf...IPTS nih dianaktirikan ke???sbb tue sampai la nih malas nak daftar SPA!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...