Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, May 27, 2015

Review Doc Pakar


Throwback 25/5/2015...Kisah Isnin ritu je pun baru..hehehe

Baby aku masa lahir actually ok je..sebelum kuar sepital tetiba plak doc kata suspect ada cycst kat brain so drpd masa ke semasa mmg ada appoinment la ngn doc pakar kat Sepital Likas, Kota Kinabalu..Yang bulan bila tah punya appoinment scan..x dpt nak tgk sbb tempurung kepala da tutup penuh..Kalo nak tgk jugak..boley doc kata tp kena warded...masuk ubat bagai..masuk alat bagai...Ohhhh..x mo la kami..Doc pun x mo kacau as long x da apa2 gangguan kesihatan yg ada kena-mengena dgn cycst tu..Alhamdulillah so far ok je pun.

Tapi memandangkan baby aku pramatang so mmg ada la check up setiap beberapa bulan utk tgk perkembangan dia..Doc kata perkembangan baby aku ok..Berat baby aku pun da ok..da x kat area kuning da..Alhamdulillah..So next appoinment 27/10/2015..hohooohooo

Sebagai mommy..hanya slalu mendoakan semoga anak kesayangan membesar dgn sihat dan sempurna. Aamiin...

2 comments:

  1. assalamualaikum,
    semoga si comel diberikan kesihatan yang baik dan kesembuhan

    ReplyDelete
  2. Assalam azie,
    Alhamdulillah
    moga segalanya berterusan baik2 saja AMIN :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...