Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, February 20, 2015

Anak Bapak Sangatttt Tau


Entry sebelum ni gambar Mummy n anaknya..Now, of coz la kasi tayang gambar anaknya ngn apaknya plakkkksss..hihii..Anyway, gambar ni still masa kat Kundasang ritu. Kasi tayang la selagi gambar2 kat Kundasang belum abis tayang..muahahaaaa...

Si anak bapak ok anak aku nih...Skrg asyik la dok sebut bahhhh..bahhhh..means dok sebut babah sesaja la...Sentap hati mak tauuuuu..huhuu..Dulu sikit2 miiiii..miiii..sobsobsobbbsss *lapayaqmatacikit


Si kecik aku sgt berkenan ngn bunga nih..Kat tmpt kami stay ni je ada bumga camni tau korang. Walaupun korang dtg Kundasang tapi korang x stay kat tmpt kami duduk nih..sure korang x kan jumpa bunga ni. Bunga yg sgt unik...berbentuk bulat..ada duri..tapi lembut je bunga tu. Aku pernah tanya kat pekerja kat sini masa aku pegi taun 2011 pasal bunga ni..katanya dlm tu ada kapas gitu..Seingat aku la..hehehhh...


Sepet mcm babah!!!. Bila da ada anak ni..baru perasan incik somi ku sepet..hahahhhh..Dulu x plak perasan..12taun bersama konon tapi taun ke 7 sbg somi isteri baru perasan...hahaha...So saddd..kihkihkihhhh


Babah dan anaknya yg manja terlebey sudah!!!. Asal babah dia balik keja..belum letak punggong..dia da nanes2 mcm kena pukul. Sabar je la..huhuu

2 comments:

  1. Assalam azie,
    bagus3
    anak manja dengan ayah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam akak...
      Kalo time babah dia x da kat umah..melekat je ngn mummy tp kalo ada babah dia kat umahhhh..hamboiiiii angat dia tu..hihiii

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...