Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, March 26, 2014

Baby Mummy Da 3.5kg

image

Syukurlah Isnin ritu gi checkup baby 2bulan, baby da 3.5kg...Ok la tu kan pd baby yg hanya lahir dgn seberat 1.7kg...hihiiii...

image

Pastukan..nurse kat klinik ibu dan anak bagi aku shaklee nih..Kerlaskan u allz???hihihiiiii...Actually nurse tu mummy kpd baby myra yg aku jaga sblm nih sbb tu la dia bagi aku. Bukan la special apa pun aku kat klinik tu dpt layanan VVIP..hohooo..Apapun, syukur Alhamdulillah..semoga makin byk susu badan aku...Aamiin...Kalo ok, pasnih trus join Shaklee la...hokhekhokhek...

image

Isnin tu kan..gi klinik jalan kaki je sbb klinik sebelah umah je pun. Kalo bwk keta, nak parking pun susah so better la jalan kaki je. Baby ok je..lena je all the way pi klinik...hohoooo..Nasib x lama lepak kat klinik...Gi dlm kul11..dalam kul12 lebey da balik umah da...Syukurlah x perlu berlama-lamaan kan???hikkssss....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...