Home

Loading...

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, January 21, 2013

PotPetPotPet Si Dania

Kalo kena Auntie Dania shift mlm maka akan tido la Dania brsama kami laki bini(itupun kalo pakhencik x keja)…
Kalo kena pakhencik keja mlm kiranya adalah si kicik nih buat peneman makhencik..hehe

Dania ni bising sikit, kdg x trlarat nak melayan dia sampai tgh mlm…haha…
Slalu da mlm kami lepak tgk tv dlm bilik tido gtu…
Sng kalo nak trlena, trus je lena..hehe

Kebiasaannya kalo da x larat nak layan dia sembang, makhencik tutup tv n buat2 tido lantas Dania pun trtido…hahah
Tak la..kejam sgt cmtu..haha
Bila tv da ttp n dia pun da diam..peluk2 n tepuk2 la dia pastu kalo da dgr dengkuran yg kuat..haha
Sah la si Dania da tido…hehe

Pas dia da trtido..makhencik bukak la tv balik..hehe tp jarang la sb kalo weekdays ni bdn mmg letey skt ☺ hehe
Tp sonok kalo ada Dania, ceria hidup kami suami is3 tau...

#org x da anak so cita pasal anak org je la kekdahnya..hahah

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...