Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, February 5, 2010

Saya la Danial Haziq


Hi...Caya la Danial Haziq ;p^
^
Mama caya kata...
Dgn kelahiran caya nih...
Makanya tertubuh la...
Group KRU
^
^
Napa KRU???
^
^
Kan caya ada abg 2org ;)
Jadi la 3org kan????...
Kan KRU ada 3org semuanya... ;}

Ini caya ngn abg sulung caya...
Dia la orgnya yang x mau trima caya sbg adik pada mulanya
Cedey betul la caya...uwaaaaaaaaaaaa...
"Ishhhhhhh...x da pulak gmbr caya ngn abg caya yg gomok tu"

Awak cuma nak tau x???
Ahad lepas kan...Maknjang ngn Paknjang caya dtg umah...
Maknjang kita comellllllllllllllllllllllllllll ;)
Cute cangat la Maknjang kita tu...(Loveaqsha...hg ada rasa nak muntah x???)
^
^
Ok la kwn2...caya nak tido nih...Ngantuk cangat la caya
Plz don't disturb me okae!!!! (sambil berdengkur...haha...baby tido berdengkur ke????)


2 comments:

  1. Sblm hg wat entry nie,aku da mnth dlu sb da thu apa hg nk citer!!!~hehehehe

    ReplyDelete
  2. dh lama akak tak pegang baby baru lahir, hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...