Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, June 22, 2009

Happy+Sedey looooo



19/05/09 saya dpt berita gembira yg kakak saya tgh preggy 3rd baby…baru dlm 5weeks camtu…due jangka dlm 15/01/2010…
Saya tau…
Kakak ngn abg ipar saya nih dok idamkan baby gurl…
Buat la dpt baby boy…mau frust dibuatnya…
Tapi apa jantina pun…
Terima je la kan???…
Drpd x da…biar la ada…
Si Danny da x le jadi adik da pas nih…
Yg bestnya…
Belum apa2 dia da ckp nak bwk adik gi Jusco…
Jgn esok dpt adik…lepuk adik da la…
Of coz saya happy dgn berita nih tapi dlm masa yg sama…
Saya sedey laaaaaaaaaaaa……
Mana x nya…
Berita yg ditunggu2 utk diri sendiri…
X jgk kunjung tiba….
Kakak saya yg kat Banting pun skrg nih tgh berusaha keras nak dptkan 2nd baby….
Tapi kakak saya yg tgh preggy nih…mmg btl2 luck la…
Baru je sebulan 2 bukak implant da lekat…
Alhamdulillah la….
Kalo la pasni dapat berita gembira drpd kakak saya yg tue pulak….
Adoiyaiiiii…
Harap2 masin la mulut kakak saya sblm nih…
Kami ber 3…preggy sesame…
Insyaallah….Aminnnnnn


2 comments:

  1. insyaAllah pas nie giliran azie plak utk menimang cahaya mata..

    ReplyDelete
  2. x tau la bila kak ena....still menghampakan...sampaikan 1 ketika mmg da rasa give up sgt2...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...