Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, January 8, 2009

Newborn Baby-January 2009



Ini gmbr semalam...hubby balik kmpg coz mak kepada biras aku meninggal dunia awal pagi semalam. Kami agak terkejut apabila mendpt call drpd angah iaitu abg kpd hubby...pd pkl 6pagi semalam...Sedih rasa hati aku apalagi apabila mengenangkan tentang biras aku yg sdg dlm pantang terpaksa menerima berita sedih ini...namun ini semua kehendak Illahi...Allah lebih menyayanginya...Al-Fatihah ke atas roh Arwahyarhamah Mak Kiah....Semoga di tempatkan di dalam golongan org2 yg beriman...aminnnn...Sebenarnya aku agak terkilan kerana tidak dpt pulang bersama-sama hubby semalam tp apakan daya...keadaan x mengizinkan dan sememangnya x dpt aku elakkan...."I'm so sorry Kak Ella"

3 comments:

  1. owh owh.. sudah ada gaya papa mithali nih..

    ReplyDelete
  2. tu la...hubby aku mmg suka baby....

    ReplyDelete
  3. Al Fatihah...semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya. Tahniah x lame lagi nak jadi mummy...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...