Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, January 17, 2009

Cute's Blogger Award-Thanx to Kak Yandarwisy

Ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda
Kak Yandarwisy
Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih pemenang seterusnya
1. Macam Kak Yan jgk...Dak2 kolej dulu igt aku ni sombong tapi bila da kenal...baru tau...

2. Penyayang dan sgt setia....x caya tanyala sesapa pun yg penah bercinta dgn aku termasuk la hubby ku yg sama chubby cam aku skrg ni....syg mak abah...adik-bradik...anak2 buah jgk...

3. Sambil cerita...sambil gelak...camne tu?...Org yg nak dgr pun le sama tergelak...(semalam jihan raja lawak 3 tu ngata aku ar tu...nak kena dia tu...)

4. Sensitif bangat....dulu2 kalo kena marah ngn mak abah...mesti merajuk masuk bilik...kini x lagi...aku telah dewasa...merajuk ngn hubby je skrg ni itupun slalunya pujuk hati seniri...mmg x romantik langsung...

5. Lembut hati...aku salah sure aku ngalah...aku x salah pun aku jgk yg ngalah...apa kes?

6. Suke kaco nenen hubby...sbb hubby geli part tu...mo geli terbahak2 hubby kalo aku kaco dia part ni...kdg sampai tersigung aku...punya x tahan geli...padan muka aku...

7. Suka nyanyi tp nak masuk AF...x pandai menari...ee...maluuuu....tp baru je ritu hubby puji...dia kata aku nyanyi sedap... :) pastu dia sambung lagi...dia kata...tp aku tembam sikit...dia bantai gelak...ada ke patut?

8. Banyak cakap...kdg2 hubby tanya.."x penat ke x henti2 cakap?...apalagi...aku jwb ar...tu la b silap...dulu...patutnya b cari bini bisu....patut x explanation ku itu?

9. Terlalu byk berfikir...sampai migrain dibuatnya...

10. Terlalu merendah diri...da mmg rendah...huahuahua...


Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di blog anda :-

1. Yandarwisy (sbb asyik nak tergelak je baca blog kak yan...kata2 kak yan tu...sungguh lawak...
taun depan akak masuk raja lawak 4 ek :p )
2. Rafflesia Merah (best baca cerita2 kak awiena ni....)
3. Si Cupu (sahabat yg tgh menantikan hari bahagia)
4. firzie_roses83closet (blog aku jgk...le ke ni?)
5. Kunci Bisikan Hati (blog kwnku yg dulu agak kasar orgnya...kini...da bergelar mummy...so
sweet...)
6. x tau sapa lagi sbb itu je yg ada dlm senarai blog list...

3 comments:

  1. Wa, suke menyanyik yer kiter? Meh sini kita dengar skit! tapi thanks ya jwb tag akak!

    ReplyDelete
  2. suka nyanyi...dulu slalu masuk nyanyi2 ni tp x de peluang nak maju kat bidang tu..umur pun makin ningkat...last2 x da ati da pun...kdg rasa nak masuk af tp x pandai menari...da tu penyegan lak...nak masuk bdg ni x le malu...nyway akak...thanx bagi azie award ni ye :)

    ReplyDelete
  3. apasal gua terlibat sma nih?

    tgok ah klu gua rajin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...