Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, November 25, 2014

Testimoni LAROME Customer Aku


Sgt sukalah hati beta bila mendapat testimoni drpd my customer ini...hahhh hahhhh hahhh..

Customer aku ni baru 2, 3ari berLAROME..da ilang 1inci ukuran pinggangnya sampai dia sendiri pun x percaya tau...hikkkksssss...

Kpd yg berminat, nak aku explain yang APPLE SLIMMING SERUM LAROME ni bukan mcm lotion slimming yang lain yer. Serum x sama mcm lotion tau korang dan kami akan guide mcmana cara nak sapu..apa do's n dont's...dan yg penting, gemuk bukan bermakna lemak di seluruh badan ye sbb kami akan guide kan part mana yg lemak2 terkumpul di seluruh badan.. So kalo korang ikut apa yg kami guide..n konsisten pakai..In Shaa Allah hasilnya pasti menggembirakan.

Sebenarnya...ada jugak yg bertanya..takkan sapu je boley slim???...Yerrrr, siapa kata x boleyyy???...Bila korang pakai serum ni kan, korang akan kurang selera makan..Pastu bila korang banyak buat kerja..atau banyak fizikal movement, serum ni akan bertindak balas mempercepatkan proses pembakaran lemak..Mmg berpeluh2 uolls mcm bersauna gitu tau. Nak2..kalo korang pakai korset ke pas sapu serum atau bersauna if korang ada alat sauna kat rumah la...haaaahhh...mesti lagi FAST RESULT yg korang akan dpt tau. TRUST ME!!!

Now, aku gtau arganya..mmg arganya agak mahal la..

RM150 hanya 30ml gitu

 tapi sgt berbaloi2 dan suka aku nyatakan di sini..Ini harga kawalan ye korang..bukan aku yg saja2 letak harga sebegitu. Kalo korang jumpa ada org jual harga yg murah drpd aku..better berhati2 lah ye.
Aku jual LAROME yg ORIGINAL dan aku adalah Agen SAH LAROME

If korang berminat, boley wasap aku 012 6346852

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...