Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, November 30, 2014

LAROME RM87.50 Sebotol *** T&C ***


Sebotol arga Slimming Serum LAROME mmg arga kawalannya RM150 sebotol tau korang tapi kalo nak dpt rega RM87.50...Voleyyyyyy..Caranya adalah..
Korang terus buat payment RM350 utk FREE KEAHLIAN + korang akan dpt 4botol Slimming Serum ni..so mmg jatuh RM87.50 sebotol la khennn..hikksss

Korang fikir sendiri lah..Kalo beli 4botol..patutnya korang kena byr RM600 tapi dgn terus jadi ahli LAROME makanya korang da SAVE RM250 uolls..hahhhh..Huntungkan???hikkksss...Pastu kalo ada org nak beli, korang mmg kena jual sebotol RM150 sbb produk ni harga mmg harga kawalan..kan da untung runcit di situ...Da brapa kali untung 
da...hahaha

Pastu bila join LAROME..byk bonus yg akan menanti korang nanti so if ada antara korang yg berminat, sila la wasap aku 012 6346852. 

Percayalah..produk ni mmg sgt terbaikkkk..
Customer aku da kurang 2inci ukuran pinggangnya minggu lepas tau thats why aku berani nak promote produk ni. Nanti aku share testimoni customer aku tu ekk..Ok la..cinkkkkkk...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...