Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, November 18, 2014

Pendedahan Awal Utk My Baby



Org kata..pendidikan awal adalah bermula dari rumah khen so aku bagi la pendedahan cenggini walaupun baby aku baru umur 9bulan dan x tau apa2..heheh..Pastu aku ajar dia nyanyi2 nursery rhymes kat tab aku dan mmg sah terserlah mummy yg hover drpd anak..hohoooo..Tapi baby aku pandai nyanyi tau bila aku pasang nursery rhymes ABC, Baa Baa Black Sheep bagai..hikkkss..Suka aku nengok..at least ada response from her kan..

Actually khennn...masa aku nak beli kadboard ABC tu pun org yg menjual tu pelik sbb katanya anak aku kecik lagi....Aku malas nak layan, beli sajorkkk..Anak aku kan..hihii..Manatau esok anak aku le achieve kejayaan yg lagi hebat drpd mummy babahnya ni..Babahnya takat STPM dan keja sbg polis jek..Mummy ni plak, ada Diploma sajorkkk itu pun last2 tersadai kat ceruk dapur...huhuu..tapi aku x la menyesali hidup aku ni..Pandai jugak aku cari duit walaupun bergelar FULL-TIME HOUSEWIFE..le jugak antar duit shikit2 kat mak abah di kampung. Alhamdulillah..Walaupun aku bukan la pegawai bank, doctor, lawyer, majistret...hehhehe

Harapan sebagai mummy dan babah, sudah pastilah nak anak berjaya dunia dan akhirat. Ada ke mak bapak yg x mo tgk anak berjaya??? Tak de kan!!!hikkkss

"Semoga Qaseh Nur Ariana mummy babah membesar menjadi anak yg solehah, mendengar kata mummy babah, bijak pandai dan menjadi org yg berjaya dan disegani bila dah besar nanti. Aamiin. "

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...