Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, November 28, 2014

Goodbye Kota Belud


Check out time kul12pm..cargas ar bergerak balik ke Sipitang..Nasib hubby aku abis cepat latihan nembaknya..kalo x..da nak kena extend check out time..Moneyyyy alkisahnya tu kannn..haha..Ondway balik tu..haruslah singgah dulu mkn nasi panggang yg marvellous kat Warung Bandung, Lintas City..hohooo..Tercapai hajat akhirnya..mihmihmihhh..

Btw, sgt seronok dpt berjalan ke KB walaupun hanya sekejap cuma. Ari2 kot duk umah so bila dpt tumpang jenjalan camni follow hubby gi latihan nembak..of coz la suka ati khennnn..haha..Next time nak follow lagik lahhh...wootwoottt..Btw, so sad..aku lupa nak tangkap gambar ngn replika kuda kat Pekan KB tu sblum balik..huhu..Takpe la..next time kottt...hehe

1 comment:

  1. Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi.
    Jika Anda mau share dan download files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
    Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
    Coba servis kami tanpa registrasi:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...