Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, November 7, 2014

Demam Tumbuh Gigi



Sejak lahir bulan 1 ritu..bulan ke9 ni la baru baby aku demam...Demam sebab da tumboh gigi..heheh...Itu la aku rasa the main factor napa anak aku demam sebab masa gi klinik tu, check darah doctor kata result baik2 je..x da masalah..Hopefully mmg x da apa2 la. Semoga Allah menyembuhkan anak aku seperti selalunya. Arini da arini ke3 namun begitu, bersyukurlah sbb anak aku walaupun demam..makan mau je..susu pun banyak minumnya..rajin potpetpotpet..guling sana guling sini..nyanyi no1 mcm omaknya ni haaaa...wootwoootttt..

Malam ni nampak mcm da ok suhu badan anak aku. Hrp2 esok da stable suhu badan anak aku..Risau kot selagi anak x sihat 100%..2 malam aku x tido lena sbb asyik2 dok jelum kepala baby supaya x naik panasnya. Aircond toksah shakap la..ibarat 24jam je on nya..haahaaa. Lantok la kan janji anak aku x kepanasan terlampau..hihii. Btw, korang doakan anak aku sembuh cepat yer..x mo la berlanjutan..huhuu..Kalo la voley transferkan demam tu ibarat sesenang transfer duit dlm bank pi account lain..awal2 da aku transferkan demam anak aku tu ke aku..huhuu..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...