Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, November 17, 2014

My Baby Yang Anje Angattt



Ini bukan kes penderaan ye..Idok la mummy ni nak dera anak sendiri..Tujuh taun tunggu nak dpt anak anugerah terindah ni..x kan la nak dera anak kan?huhuu..N korang dont worry, plug on mesin basuh aku jauh dr mesin basuh so kalo aku tak guna mesin basuh..mmg x tarik pun plug tu...

Actually anak aku ni anje angat2...mana pegi je mesti nak ikut. Kalo babahnya ada kat umah, no problemo tp kalo ngn aku jek kat umah. Astaqfirullahalazim....Korang bayangkan la..aku bangun kul2, 3pagi nak kuar bilik pi toilet pun..baby aku gagah bangun jugak nak follow..Makanya, wajib la aku bawak sekali anje ushuk asham aku nih..Memandangkan mesin basuh mmg betul2 tepi toilet, park la si baby aku ni sat kat dlm tu..huhuu...Skrg ok lagik tp kalo da pandai manjat, mmg idok la aku letak dlm tu da..

Btw, masa gambar ni aku amik..Baby aku baru baik demam..sekali satu bdn ngn muka2 naik merah2..Bertompok2 badan dek sapu lotion yg klinik ibu dan anak bagi. Masa pi klinik, igtkan campak..pastu nurse kata skrg kat satu daerah dekat2 sini tgh hot pasal virus ala2 campak..Maybe itu la kot tapi pas sapu lotion tu, Alhamdulillah ok da..Now, da nak tumbuh gigi lagi satu makanya tak lama lagi..baby mummy da ada 2batang gigi..hikkkssss

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...