Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, October 2, 2013

Tak Sempurna Seperti Dulu

Presenting my blackberry yang da x sempurna seperti dulu tapi aku still guna hp tu utk aku punya sim celcom...Napa aku kata bb aku x sempurna seperti dulu?...Ohhh..gini alkisahnya..hp bb aku nih, kalo aku online...kdg sejam je tahan bateri aku. Tapi bila tukar ke 2g networknya tu...baru la tahan paling2 8jam but still x le online...huhu..Kalo aku gayut ngn mak atau adik aku, mmg x tahan jugak la bateri nih...Ntah la...aku pun x tau apa masalahnya. Aku nak ganti bateri baru mmg x da masalah tapi memandangkan bateri agak mahal..aku risau takut2 aku beli bateri baru tapi still jgk x le guna...Kang x psl aku hangin satu badan sampai berasap telinga sbb duit aku habis cenggitu sajorkkk kan???...Nak jual kat kedai, sah2 bb da x laku di pasaran, ate cane tu???...So nak taknak, aku guna jugak la my bb nih walaupun x best bila aku bergayut ngn mak n adik aku, tetiba katanya bateri low!!!...Tapi x pe la, sbb celcom aku ni khas utk family aku jek...Tapi emmm byknya tapi aku kan???...Ok..aku sambung cita...tapikan aku suka ngn celcom sbb kalo call tu sgt jimat berbanding maxis aku tu...tapi lagi..haha..aku musykil napa susah kalo kat umah aku ni online pakai celcom, line tak kuat gitu...Kalo tak, sgt berbaloi kalo guna Celcom Frenz...hikkkkssss...Ok la korang, saja je aku nak jadikan bb aku ni sbg bahan membebel di malam ari...hehe...Slamat malam ehh buat korang yg sudi singgah ke blog aku di malam hari ni...Ada ke??? Heheh...Btw, Assalamualaikum...dgn pesanan sblm aku mengundur diri, jgn lupa click2 iklan nuffnang yang hadoooo k!!!..Babaiiiiiii....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...