Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, October 19, 2013

Projek Buat Rak Kasut

Alhamdulillah, siang tadi berjaya akhirnya aku ngn hubby aku bertukang membuat rak kasut. Actually kat dlm umah mmg da ada rak kasut tapi idok la besar, biasa2 aje..hihi...Pastu ada gak pi kedai dok tgk2 kot nak beli rak yg bukan kayu nak letak kat luar umah tapi mahal bebeno so disebabkan iollsss sayangkan duit makanya kami amik je kayu-kayan yg tuan umah da x mo pakai...Jimat belanja kan???...hehe..Kuar peluh jugak la menukang bagai nih...Btw, nanti nak beli shelek...ehh, camne tah ejanya..lupa da..hikhik..hentam saje la kan?kihkihkihhhh....Mungkin nanti da shelek, cantik la cikit kan???..hikkksss..

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...