Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, October 25, 2013

Ikan Uji Rashid 3Rasa Di Sebalik Yang Terselindung

Sgt tak bole bla kan tajuk menu aku arini???haha...Ok la..makanya arini menu aku laki bini adalah lauk seperti gmbr di atas ngn Sup Daging Berendam Air Mata..hihi...Emm..minggu dpn hubby aku pi kursus 5hari so bole la aku ganti posa aku next week!!!lalalala...so korang, lunch apa arini?. Aku igt mlm nnti nak mamam satey la..mcm teringin dek tekak pulak nih..huhu...Kalah org ngandung...hikkksss

2 comments:

  1. meleleh tgk tajuk azie...hehehehe....kalau mengandung..AMINNN..

    ReplyDelete
  2. Aamiin..tq kak...hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...