Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, October 27, 2013

Cakap Tepon Konon

Tadi hubby aku pesan..kalo Nia da sampai nanti call dia sbb dia nak ckp ngn Nia makanya bila Nia da sampai...AKU YANG MENURUT PERINTAH la khennn...hihi...Nampak x ketaatan aku kpd somi terchenta???hikkkksss...Shomei je dgr Nia ckp ngn hubby aku. Tadi masa Nia sampai je...dia mmg tanya "Mana Papa...Mummy"...gitu la kalo tgk Papa x da kt umah...Kalo Papa ada kt rumah...nak mandi, cuci berak, nak mkn sumanya request Papa yg buat. Mummy tak ajar ehhhh!!!...Pantang Papa kuar pintu rumah, dia pun ikut. Kena time Papa nak gi keja...hahhhh..meraung ok punya la nak ikut...Motif sbnr nak berjln je pun, kaki jln la katakan...Kdg siap request nak naik motor, namo naik keta...Mcm2 da...Kalo aku mls nak follow, siap sengih pandang aku pakej melambai2 sekalik. Punya la suka nak berjalan.

Pastukan selalu aku suka tanya...
"Nia sayang Mummy ke sayang Papa"...jawabnya Mummyyyyy...
Pastu aku terbalikkan pulak tanya..."Nia sayang Papa ke sayang Mummy"...but still she answered Mummyyyyy dgn girangnya...Sukanya ati gegirl!!!hihi...

Btw, kami husband n wife sgt sygkan Nia ni tapi aku selalu igtkan hubby..."bersedialah utk kita hilang Nia utk kali ke2"...sbb aku dpt tau yg auntie merangkap penjaga Nia ada mintak transfer ke hospital di daerah tmpt tgl dorang@kampung so kalo lulus for sure mmg x da la aku ngasuh Nia lagik. Kalo itu yg bkl terjadi...redha je la kan sebab bukan anak kami pun...hukhuk... Kami cuma menumpang dan mencurahkan kasih je pun terhadap Nia..huhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...