Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, October 24, 2013

2Cedera, 2Mati Akibat Ditikam Seorang Lelaki Di Stesen LRT


Berita hot awal pagi tadik...huhu...Btw, korang yang aku sayang *walaupun kita suma x kenal LIVE...hihi...aku harap kita semua dilindungi drpd perkara yang x baik.Aamiin....Hati2 lah walau di mana anda berada k!!!. Kepada yang beragama Islam mcm aku, amalkan membaca ayat qursi mohon dilindungi drpd perkara2 yang x baik...Mcm mak aku selalu pesan, amalkan baca Al-Fatihah,Surah 3kul dan Ayat Qursi sebagai pendinding diri. Bagi yang bukan beragama Islam, aku pasti korang ada cara utk berdoa dlm agama korang kan???...Ok la korang..take care ye ♥♡♥♡♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...