Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, December 5, 2011

Takut Weihhhhh

Ari yg sama saya n Hubby fly ke KL 3/12/2011...
Kami kan naik kat Airport Labuan...
Makanya dr Sipitang haruslah kami naik speedboat ke Labuan...
^
^
Da brapa ari yg sblm nih...
Mmg kat berita bagitau ada amaran angin...
So mmg masa naik speedboat tu...
Sungguh la menguji...huhu...
^
^
Mula2 naik ok ja...lagipun bukan x pnh naik speedboat kan???
Bila da lama tu...
Mula la rasa nak muntah ya amat...
Dengan berpeluhnya...Adoiiiiii...
Tuhan ja yg tau...huhu...
^
^
Ombak besar sampaikan terhentak2 dibuatnya...
Hanya mampu berdoa ja la...
Sakit mmg sakit la perut nih sbb terhentak2 kan
Tapi apa boleh buat...
^
^
Nak x nak...tahan  ja la..huhu...
Mmg very mencabar la...
Apapun...bersyukur ke hadrat Illahi...
Kerana kami masih bernafas sehingga ke hari ini...Aminnnnnnn.....
^
^
Setibanya di Terminal Feri...
Kami dijemput oleh BF adik saya yg bekerja sbg TUDM di Labuan...
Sblm tu kami singgah la kat satu shopping complex utk beli cekelat sikit buat buah tangan utk anak2 buah...hihi ;p
See...sempat jugak dorang tgk promosi Rayban...
X beli pun...tgk ja...hikhik


Ini lah budaknya...
Bakal adik ipar...
Kalo ada jodoh la...
Kan ajal, jodoh dan pertemuan tu di tangan Allah swt....
^
^
Sampai Airport Labuan tu si Apez ni blanja la kami mkn Mc'D...
Sekian, terima kasih...hihi ;)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...